LONDON DIARY

januari 20, 2017 TRAVEL
twinstylebook

Vorige week vrijdag was het dan eindelijk tijd om onze koffertjes in te pakken voor een tripje naar LONDEN!!!

’s Nachts vertrokken we al om 4 uur richting het vliegveld. Helaas waren de weersvoorspellingen niet zo goed. Met een beetje zenuwen (ik heb een beetje last van vliegangst) stapten we om half 8 in het vliegtuig voor gelukkig een korte vlucht van 45 min. Maar daar kwam helaas wat verandering in! Vanwege het weer konden we nog niet vertrekken! Uiteindelijk vertrokken we pas om half 12 richting Londen. Jammer maar was niet anders! Rond 3 uur liepen we heerlijk door Londen naar ons appartement, en die was super! In een hele leuke wijk vlak bij Nothing Hill. We hebben even lekker gechillt en ’s avonds hebben we bij een heel leuk restaurantje in de buurt gegeten. Daarna lekker optijd naar bed!

’s Ochtends hadden we al optijd de wekker gezet zodat we veel konden doen, dus om 9 uur liepen we ons appartement uit om lekker buiten de deur te ontbijten. Ik wilde graag naar “Granger & Co” om te ontbijten dus daar zijn we heen gelopen. We moesten eventjes wachten op een tafel, maar wat was dat de moeite waard! Echt alles zag er zooo ongelofelijk lekker uit!! Yumm! Ik koos uiteindelijk voor de Acai bowl! Super lekker!

Na deze heerlijke start van de dag hebben we even lekker door Nothing Hill gestrollt en daarna hebben we de metro naar Sloane Square gepakt! Erg leuke wijk! Hele mooie winkels! Uiteraard moest er ook even een Pink latte worden gehaald bij ‘Joe & the juice’.

twinstylebook

Na een klein beetje geshopt te hebben, hebben we even lekker geluncht in een restaurantje op een leuk pleintje! Daarna zijn we terug gegaan naar het appartement om even lekker te chillen om vervolgens een leuk restaurantje op te zoeken in de buurt! We zijn naar een heel leuk restaurantje gegaan waar ik een heerlijk geitenkaas salade heb gegeten met een cocktail on the side! 😉

’s Ochtends gingen we weer vroeg op voor een wandeling naar Chelsea! Daar hebben we een heerlijke cappuccino met taart gehad als ontbijtje! Hemels! Dit was bij Peggy Porschen Cake! Echt een Hotspot!

Daarna zijn we naar Oxford street gelopen! Nog even lekker shoppen! Aan het einde van de middag begon het te regenen dus besloten we om nog even naar Harrods te gaan! Leuk om even te kijken maar niet heel bijzonder vinden wij.

twinstylebook

Toen weer terug naar het appartement om alvast de spullen weer in te pakken en een beetje op te ruimen want de volgende dag moesten we al weer vroeg opstaan om richting het vliegveld te gaan!

’s Avonds nog even lekker een hapje gegeten (burgers) en daarna lekker naar bedje toe gegaan!